+48 531 392 858
studio@lupi.pl

..:: Studio Komputerowe LUPI ::..

..:: SERWIS ::..

Polecamy usługi serwisowe realizowane przez profesjonalny i wyszkolony personel. Wykonujemy konserwacje, naprawy bieżące sprzętu komputerowego i biurowego oraz gsm. Specjalizujemy się w naprawach płyt głównych, programowaniu układów EPROM (bios i innych), naprawy monitorów, telefony komórkowe, sprzęt RTV. Posiadamy fachową wiedzę, profesjonalny sprzęt i narzędzia serwisowe.

..:: POGOTOWIE KOMPUTEROWE ::..

Wychodząc naprzeciw Naszym klientom zapraszamy do skorzystania z pomocy informatyków i serwisantów z dojazdem do miejsca usterki. Często naprawy możemy dokonać na miejscu w skrajnych przypadkach zabieramy sprzęt do siedziby firmy w celu naprawy, a następnie istnieje możliwość dowozu.

..:: UMOWY SERWISOWE ::..

Jedną z form działania naszej firmy jest świadczenie usług serwisowych w oparciu o stałe umowy serwisowe. Coraz większe grono naszych Klientów korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego, pozwala na planowanie wydatków związanych z informatyką oraz zwiększa bezpieczeństwo pracy.
Umowy serwisowe są zawsze indywidualnie negocjowane. Dzięki temu ich treść jest optymalnie dostosowana do oczekiwań Zleceniodawcy. Proponowane umowy serwisowe można podzielić w następujący sposób:

Umowa serwisowa z wykupionym pakietem godzin

Zleceniodawca wykupuje stały miesięczny pakiet godzin. Jedna godzina wykupionej w ten sposób usługi jest tańsza od bieżącej ceny cennikowej. W stosunku do usług rozliczanych w ramach pakietu nie są naliczane koszty dojazdu (kosztów dojazdu w obszarze Chełma).

Umowa może zawierać także inne indywidualnie negocjowane elementy.

Umowa serwisowa z wykupionym pakietem godzin i gwarancją czasu reakcji

Jest to umowa przeznaczona przede wszystkim dla tego grona Klientów, dla których przerwa w działaniu systemu informatycznego (np. z powodu awarii, utraty danych) nie może trwać dłużej niż określona ilość czasu. W ramach umowy zobowiązujemy się do utrzymywania infrastruktury informatycznej Zleceniodawcy w stanie stałej gotowości do pracy, informujemy o punktach grożących awarią. W przypadku awarii gwarantujemy przystąpienie do czynności serwisowych w wynegocjowanym czasie. Opcjonalnie udostępniamy sprzęt zastępczy na czas naprawy sprzętu uszkodzonego. W ramach umowy Zleceniodawca otrzymuje wynegocjowany pakiet godzin usług, za które nie ponosi żadnych kosztów (dotyczy kosztów dojazdu w obszarze Chełma).

Umowa może zawierać także inne indywidualnie negocjowane elementy.

Statystyki

076650
Dzisiaj
Wczoraj
Ten tydzień
Ostatni tydzień
Ten miesiąć
Ostatni miesiąc
Suma
3
21
95
76305
921
2708
76650

Twoje IP: 3.227.233.55
2019-09-19 01:57