..:: SERWIS ::..
Polecamy usługi serwisowe realizowane przez profesjonalny i wyszkolony personel. Wykonujemy konserwacje, naprawy bieżące sprzętu komputerowego i biurowego oraz gsm. Specjalizujemy się w naprawach płyt głównych, programowaniu układów EPROM (bios i innych), naprawy monitorów, telefony komórkowe, sprzęt RTV. Posiadamy fachową wiedzę, profesjonalny sprzęt i narzędzia serwisowe.
..:: POGOTOWIE KOMPUTEROWE ::..
Wychodząc naprzeciw Naszym klientom zapraszamy do skorzystania z pomocy informatyków i serwisantów z dojazdem do miejsca usterki. Często naprawy możemy dokonać na miejscu w skrajnych przypadkach zabieramy sprzęt do siedziby firmy w celu naprawy, a następnie istnieje możliwość dowozu.
..:: UMOWY SERWISOWE ::..
Jedną z form działania naszej firmy jest świadczenie usług serwisowych w oparciu o stałe umowy serwisowe. Coraz większe grono naszych Klientów korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego, pozwala na planowanie wydatków związanych z informatyką oraz zwiększa bezpieczeństwo pracy.
Umowy serwisowe są zawsze indywidualnie negocjowane. Dzięki temu ich treść jest optymalnie dostosowana do oczekiwań Zleceniodawcy. Proponowane umowy serwisowe można podzielić w następujący sposób:
Umowa serwisowa z wykupionym pakietem godzin
Zleceniodawca wykupuje stały miesięczny pakiet godzin. Jedna godzina wykupionej w ten sposób usługi jest tańsza od bieżącej ceny cennikowej. W stosunku do usług rozliczanych w ramach pakietu nie są naliczane koszty dojazdu (kosztów dojazdu w obszarze Chełma).
Umowa może zawierać także inne indywidualnie negocjowane elementy.
Umowa serwisowa z wykupionym pakietem godzin i gwarancją czasu reakcji
Jest to umowa przeznaczona przede wszystkim dla tego grona Klientów, dla których przerwa w działaniu systemu informatycznego (np. z powodu awarii, utraty danych) nie może trwać dłużej niż określona ilość czasu. W ramach umowy zobowiązujemy się do utrzymywania infrastruktury informatycznej Zleceniodawcy w stanie stałej gotowości do pracy, informujemy o punktach grożących awarią. W przypadku awarii gwarantujemy przystąpienie do czynności serwisowych w wynegocjowanym czasie. Opcjonalnie udostępniamy sprzęt zastępczy na czas naprawy sprzętu uszkodzonego. W ramach umowy Zleceniodawca otrzymuje wynegocjowany pakiet godzin usług, za które nie ponosi żadnych kosztów (dotyczy kosztów dojazdu w obszarze Chełma).
Umowa może zawierać także inne indywidualnie negocjowane elementy.